niedziela, 9 lipca 2017

8. A taki myślący post .

                                           Hejka !
                     Zdjęcia się przesyłają i czekam .
          Dzisiaj coś kupię dla Nelci . Zastanawiam się nad zmianą imienia.
      Nelcia siedzi obrażona bo powiedziałam wam że coś zamówię .
                       Zastanawiam się nad zakupem nowej lalki.
                    Ale muszę skończyć Nel.
                             Jak wyprostować jej włosy ? Pomoże ktoś ?
            Niby lalkę mam od dawna (już miesiąc) ale nie wiem >: .
                                Jakoś nie umiem okiełznać loków .
Odmowa przesłania zdjęc >: . Postu może nie być .
                       Teraz będę pisać co weekend .
                            Kończę ten post , do napisania , Papatki !
Ps. Pomoże ktoś z tymi włosami ????

2 komentarze:

  1. Nazwij Nelcie Ingrid jakoś mi się podoba to imię XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Uzyj goracej wody ;)
    Zdejmij wig i polej go baaaardzo goraca woda tyle razy az nie bedzie tak prosty jak chcialas. Potem mozesz go jeszcze troche wyprostowac prostownica tylko nie ruszaj grzywki!! Ja juz popelnilam ten blad, tak samo jesli chodzi o wode. Lej ja tylko na loki i nie na grzywke.
    Pozdrawiam!! ;w;

    OdpowiedzUsuń