sobota, 8 lipca 2017

6. 15 faktów o mnie i Nelci !

          Hejka ! Dzisiaj podam wam 50 faktów o mnie !
                                             Zaczynajmy :
1. Nazywam się Zosia, ale wolę jak ktoś mówi na mnie Sofia, Łosia lub Sasha xd 
2. Nelcia ma 13 lat. 
3. Uwilebiam seriale LPS "Kissing Sin" lub "Roza".
4. Na początku chciałam mieć Pullipa Milk Latte .
5. Jeżdzę konno .
6. Uwielbiam czytać książki . 
7. Posiadam Musically. 
8. Kocham podróżować .
9. Mam IBFF ( tak Nadiś to o tobie ).
10. Umiem porozumieć się w 3 językach : Polski, Angielsi i Niemiecki .
11. Planuję zakup Pullipa . 
12. Mam psa, Dolka York .
13. Uwielbiam Wodę .
14. Nie umiem szyć . 
15. Nelcia była zainspirowana Hope ( lalka Polnezji - Majorki ) .

Do napisania, papatki !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz